REZERWACJA ON-LINE

Oferta PRO LASER CLINIC
Zabieg pHenomen CR Complex

Całkowita cena zabiegu: 200-350 PLN

Czas trwania zabiegu: 30-60 min.

Ilość zabiegów: 3-5 razy

CR COMPLEX C+ to specjalistyczna terapia skóry naczyniowej i wrażliwej, a także z trądzikiem różowatym. Wykazuje intensywne działanie anti-redness, redukuje rumień i zaczerwienienia, a także działa przeciwzapalnie i łagodząco w terapii trądziku różowatego. Wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, uszczelnia je i uelastycznia, dzięki czemu zmniejsza ich widoczność i zapobiega ich uszkodzeniom. Terapia o dwukierunkowym działaniu naprawczym: działa na skórę i na naczynka krwionośne. Kwas mlekowy w synergii z retinolem stymulują produkcję włókien kolagenowych: w skórze: poprawie ulega jakość i grubość skóry, dzięki czemu naczynka są mniej widoczne w ścianach naczyń krwionośnych: zachodzi naprawa, odbudowa ścian naczyń; ściany naczyń ulegają uszczelnieniu, wzmocnieniu i uelastycznieniu, dzięki czemu są mniej wrażliwe na pękanie i uszkodzenia.

Aktywny i skuteczny kompleks do skóry chronicznie zaczerwienionej z trądzikiem różowatym. Specjalnie opracowana formuła przeciw drobnoustrojom zmniejsza zaczerwienienia i zapobiega nawrotom.

Główne składniki aktywne i ich właściwości

Kwas migdałowy – ma silne właściwości antybakteryjne, które pomagają zabijać bakterie w skórze skłonnej do trądziku różowatego. Jest to bardzo delikatny kwas, szczególnie skuteczny w przypadku rodzaju skóry, która nie toleruje agresywnego leczenia.

Retinol – długotrwałe stosowanie witaminy A przyczynia się do poprawy wyglądu skóry z trądzikiem różowatym, skóry wrażliwej ze skłonnościami do chronicznego niedoboru witaminy A, który  jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do powstawania powyższych problemów.

Kwas salicylowy – jest skuteczny keratolityczne, pozwala dodatkowym substancjom czynnym przeniknąć skuteczniej.

Kwas mlekowy – pomaga rozbić desmosomy (wiązania między komórkami), aby umożliwić łatwiejsze złuszczanie martwych komórek na powierzchni, podczas jednoczesnego nawilżania skóry.

PH-DVC™ (nośnik) – kompleks stosowany w preparatach pHformula zwiększający penetrację substancji czynnych.

Wolne od parabenów.

Wskazania:

• skóra naczynkowa
  • rumień, chroniczne zaczerwienienie skóry
  • skóra wrażliwa, reaktywna, atopowa,
  • trądzik różowaty

Czułość i poziom tolerancji pacjenta określa liczbę stosowanych warstw:

• 1 warstwa – działa na naskórek
  • 2 warstwy – działanie na skórę właściwą
  • 3 warstwy – działanie na głębsze warstwy skóry właściwej

Aby uzyskać najlepsze wyniki i zmniejszyć ryzyko powikłań, zaleca się, aby pacjenci używali produktów odpowiedniego pHformula resurfacingu  2 – 3 tygodnie przed i po zabiegu.

Cennik usług:

NazwaCenaRezerwacja
Konsultacja kosmetologicznaBezpłatnieZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen CR Complex twarz200 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen CR Complex twarz/szyja300 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen CR Complex twarz/szyja/dekolt350 PLNZarezerwuj termin

Odbierz

prezent upominek

Jeśli podczas niniejszej wizyty na stronie zarezerwujesz tą wizytę otrzymasz od nas prezent upominek.

Zarezerwuj usługę