REZERWACJA ON-LINE

Oferta PRO LASER CLINIC
Zabieg pHenomen ACNE

Całkowita cena zabiegu: 250-350 PLN

Czas trwania zabiegu: ok. 30-60 min.

Ilość zabiegów: 3-5 razy

Zabiegiem przygotowanym z myślą o osobach borykających się z trądzikiem i skórą tłustą. Główne 3 przyczyny problemów ze skórą tłustą i trądzikową to nadmiar serum, rozszerzone pory, a także łojotokowe zapalenie skóry i blizny. Zabieg niejednokrotnie pomógł osobą które były kierowane przez dermatologów na kuracje doustną, pochodnymi witaminy A (Retinoidy). Główne składniki aktywne: Kwas pirogronowy – może przenikać przez skórę powoli i jest stosowany jako średni peeling chemiczny u pacjentów z wągrami, bliznami trądzikowymi, i tłustą cerą. Azeloglicyna – działa jako środek przeciwbakteryjny, zmniejszając i hamując wzrost drobnoustrojów w mieszku. Kwas migdałowy – ma silne właściwości antybakteryjne, które pomagają zabijać drobnoustroje związane z wykwitami trądzikowymi. Wolne od parabenów.

A.C.N.E. solution skutecznie wnika w pory aby pomóc i przejąć kontrolę nad rozprzestrzenianiem się drobnoustrojów trądziku skóry. Rozwiązanie to zapewnia korzyści przeciwzapalne oraz silne działanie keratolityczne w celu normalizacji problemów skórnych.

Główne składniki aktywne i ich właściwości

PH-DVC™ (nośnik) – kompleks stosowany w preparatach pHformula zwiększający penetrację substancji czynnych.

Kwas pirogronowy – może przenikać przez skórę powoli i jest stosowany jak średni peeling chemiczny u pacjentów z wągrami, bliznami trądzikowymi, i tłustą cerą.

Azeloglicyna – działa jako środek przeciwbakteryjny, zmniejszając i hamując wzrost drobnoustrojów w mieszku (Propionibacterium acnes).

Wolne od parabenów

Wskazania:

• skóra trądzikowa: zmiany o różnej etiologii i różnym stopniu nasilenia objawów; twarz i ciało
  • skóra mieszana, tłusta i łojotokowa
  • skóra zanieczyszczona i/lub skłonna do zanieczyszczeń
  • powikłania potrądzikowe: blizny i przebarwienia pozapalne

Czułość i poziom tolerancji pacjenta określa liczbę stosowanych warstw:

1 warstwa – działa na naskórek
2 warstwy – działanie na skórę właściwą
3 warstwy – działanie na głębsze warstwy skóry właściwej

Aby uzyskać najlepsze wyniki i zmniejszyć ryzyko powikłań, zaleca się, aby pacjenci używali produktów odpowiedniego pHformula resurfacingu  2 – 3 tygodnie przed i po zabiegu.

Cennik usług powiązanych:

NazwaCenaRezerwacja
Konsultacja kosmetologicznaBezpłatnieZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen ACNE + Vit. C twarz250 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen ACNE + Vit. C twarz/szyja300 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen ACNE + Vit. C twarz/szyja/dekolt350 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen ACNE twarz200 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen ACNE twarz/szyja250 PLNZarezerwuj termin
Zabieg pHenomen ACNE twarz/szyja/dekolt300 PLNZarezerwuj termin

Odbierz

prezent upominek

Jeśli podczas niniejszej wizyty na stronie zarezerwujesz tą wizytę otrzymasz od nas prezent upominek.

Zarezerwuj usługę